15 grudnia 2016

NOWOROCZNE POSTANOWIENIA - CIĄG DALSZY :)

Witam serdecznie!

Będąc w klimacie postanowień noworocznych przygotowałam sobie małą pomoc do realizacji jednego z postanowień.

Czytam dużo książek i jak co roku mam listę pozycji, które chcę przeczytać. Więc, żeby było mi przyjemniej realizować to postanowienie przygotowałam sobie trzy zakładki.

Jeżeli jesteście ciekawi jakie, to zapraszam dalej!




Takie zakładki to projekt "pięciominutowy". Wystarczy baza zakładki, ścinki papierów, trochę wyciętych z papieru elementów i nalejki.

Bazą u mnie jest jedna baza kartki kwadratowej z zestawu z kopertami, którą rozcięłam na cztery części.

Moje resztki papierów do oklejenia bazy to końcówki paierów Kaisercraft z kolekcji: Frosted oraz Just Landed. Z kolekcji Just Landed wykorzystałam resztki papierów: Flight Path i Journal. Znalazło się też miejsce na naklejki z akrusza naklejek z kolekcji Just Landed.

Z uwagi na fakt, że to są zakładki więc nie ma możliwości na użycie taśmy 3D. Nie lubię kleić większych kawałków papieru na klej, więc korzystam przede wszystkim z dwustronnych taśm klejących. Tutaj wykorzystałam tą w wersji 1/8 cala. Papierowe elementy nie będące naklejkami też przyklejałam tą taśmą.

Brzegi zakładek potuszowałam jak zwykle moim ulubionym tuszem Distress: Frayed Burlap. Do urozmaicenia tła wykorzystałam stemple Kaisercraft ze wzorem Chevron.





Zakładki są trzy, bo nieraz zdarza się, że czytam jednocześnie kilka książek :). Tak teraz się zastanawiam, czy takie zakładki będą dobrym drobnym prezentem dla kogoś bliskiego? Jak uważacie?

Pozdrawiam serdecznie.



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: