4 stycznia 2017

Dzień Sprzątania Biurka...

  Witajcie:)

Ogłaszam Dzień Sprzaątania Biurka ;):);)
Zazwyczaj mój warsztat pracy wygląda jak pobojowisko, zawsze motywuję to tym że jest mała przestrzeń by był porządek ;). Od jakiegoś czasu staram się powolutku zoorganizowac przestrzeń. Dziś malutkie organizery na pędzelki, flamastry, długopisy...


Zazwyczaj pędzelki, flamastry długopisy, trzymałam w pudełeczku lecz ciężko się z nich wyciąga, szukam. Postanowiłam zrobi z nimi porządek. Mam sporo szklanych pojemniczków po moich ulubionych jogurtach. Mają fajny kształt i to że są szklane powodowało że ciężko mi się z nimi roztsac. Postanowiłam zatem wykorzystac je w praktyczny sposób. Moje przybory pięknie się w nich prezentują, a nie byłabym sobą gdybym chociaż  jeden nie przyozdobiła.
Przyszła mi tu z pomocą kolekcja Graphic45 - Nature Sketchbook (Verdant Woodlands). 
Wesołe motylki są stemplowane i embossingowane na gorąco. Chciałabym Wam zwrócic uwagę na pudry do embossingu Lindy's Stamp Gang. Są wśród nich dwu tonowe ja używałam Midnight Teal Obsidian oraz Gilded Burgundy Brass. Pudry po podgrzaniu otrzymują gładką powierzchnię z efektownym połyskiem.
Wśród motylków wyłania się ukryłam skromny kwiatuszek z Prima Marketing - The Archivist - Kwiatki Specimen. Zobaczcie sami jak w rzeczywistości prezentują się moje organizery :)






Pozdrawiam

- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: