27 stycznia 2017

ROMANTYCZNY ALBUM...

Witam serdecznie!

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać album. W nietypowych dla Walentynek kolorach. Romantyczny, w którym nie znajdziecie czerwonego koloru :).

Zapraszam!



Album powstał na czarnej bazie z bloku technicznego w rozmiarze A3. Do przygotowania bazy albumiku wykorzystałam tablicę do bigowania Marthy Stewart. 

Czarny kolor idealnie podkreślił piękne papiery z kolekcji Courtship Lane od Blue Fern Studios.


Najwęższa karta albumu, która tworzy okładkę nie wymagała wielu ozdób. Dodałam więc tylko metalową etykietę z zestawu Idea-Ology: Ornate Plates. Kilka kwiatków w środku i okładka gotowa :).

Do oklejenia albumu użyłam dwustronnej taśmy klejącej Scor-tape 1/8 cala.

Na okładce, zamknięciu albumu oraz brzegach poszczególnych kart dodałam kilka "kropel" zrobionych preparatem Glossy Accents.

Brzegi kart i wszystkich papierowych elementów potuszowałam jak zwykle moim ulubionym tuszem Distress: Frayed Burlap.



Zamknięcie to dwa tagi z tego samego kartonu z wiązaniem na rzemień. Rzemienie zamontowałam w dziurkach przygotowanych za pomocą nitownicy Crop-A-Dile oraz złotych nitów w standardowym rozmiarze.



Album ma wysokość 5 1/4 cala. Grzbiet ma grubość 1 1/4 cala.


Okładka albumu jest najwęższa - 2 3/4 cala. Każda kolejna karta jest szersza o 3/4 cala. Ostania karta (okładka tylna) ma rozmiar 7 1/4 cala.


Na wybranych kartach są dodatkowe elementy wycięte z papierów, podklejone taśmą 3D o grubości 1mm.



W kilku miejscach albumu dodałam ozdobne ramki, które znajdziecie w zestawie stempli z wykrojnikami. Takie zestawy ma w swojej ofercie Kaisercraft. Ja wykorzystałam tutaj zestaw DD902 - Decor Frames & Quotes

Wszystkie ramki potraktowałam embossingiem na gorąco. Wykorzystałam tutaj bezbarwny tusz do embossingu Rangera i puder do embossingu Rangera w kolorze Liquid Platinum. Wszystkie pudry do embossingu znajdziecie tutaj.

Cytaty w ramkach i na innych stronach to stemple z zestawu z wykrojnikami (DD902), które po prostu odbiłam czarnym tuszem Archival Jet Black.



W albumie przygotowałam dwie kieszonki, których brzegi ozdobiłam przy użyciu dziurkacza EK Success: Slim Diamond Flower.


Karty do journallingu w kieszonkach to kilka części papieru z kolekcji Courtship Lane: Calling Cards.



Kieszonka po drugiej stronie jest z innymi kartkami z tego samego papieru co w poprzedniej kieszonce.



Na kolejnych stronach dodałam dodatkowe klapki, których brzegi ozdobiłam przy użyciu dziurkacza EK Success: Slim Diamond Flower.




Na kolejnych kartach również są klapki na takiej samej zasadzie jak poprzednio.





Na okładce tylnej wykorzystałam na tyle ozdobny papier, że wystarczyło dodać tylko ramkę z cytatem.


Mam nadzieję, że taki romantyczny album spodoba się obdarowanej osobie. I choć nie jest w typowych walentynkowych kolorach myślę, że nadaje się na prezent z okazji Walentynek. A Wy jak uważacie?

- - - - -
Przypominam też, że szukamy kreatywnych osób, które powiększą nasz Zespół. Jeżeli chcesz do nas dołączyć - wyślij swoją aplikację. Macie czas do niedzieli 29.I. 

Szczegóły znajdziecie TUTAJ! Zapraszam!!



- - - - -




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

2 komentarze:

MiniArt Monika Prokop-Królak pisze...

Wow, świetny, pięknie wykonany :)

joyanna pisze...

Kolejny pomysłowy albumik :)