4 maja 2017

LO NA DZIEŃ MAMY

Cześć,

Lubiłyście robić laurki z okazji Dnia Mamy? W scrapowaniu piękne jest to, że jako dorosłe dalej możemy je robić, tylko w innej formie. Dzisiaj mam dla was LO, które świetnie nadaje się na laurkę.

Zapraszam!



LO stworzyłam na bazie kolekcji Vintage Hollywood Graphic45. Dzięki napisom, które ma na sobie świetnie nadaje się do "laurek".


Wspomniany napis to "The award goes to", który uzupełniłam pieszczotliwym Muma, którym zwracam się do mamy. Słowa ułożyłam z alfabetu Idea-Ology Label Letters. Dodatkowo aby zwrócić na nie uwagę wykorzystałam wskaźnik z zestawu Idea-Ology: Index Labels, który przyciemniłam tuszem Antigue Linen. Jak zwykle wszystko przyklejałam na taśmy 3D 1mm i 2 mm.


Kompozycję ułożyłam na kartach z zestawu kart Vintage Hollywood: Karty. Na jednej z nich wpięłam ćwiek Idea-Ology Fluted Fasteners with Washers. Dołożyłam jeszcze parę ścinków z papierów, kawałek tasiemki Ivory Canvas with Butterfly.


Bazę LO podcieniowałam tuszami aby ją ożywić. Użyłam do tego tuszów Distress w kolorach Vintage Photo, Wild Honey i Peeled Paint. Kawałki papierów wycięłam dziurkaczami Beaded Ruffle i Around the Page Cherished.


Uzupełniłam wszystko pasującymi kropkami pereł w płynie w kolorach Gold, Avokado, Ocean Blue, Saphire i Rogue. Wszystko spięłam agrafką z zestawu Idea-Ology Tricket Pins oraz przyprawiłam kleksami mgiełki Perfect Perls Blue Patina.


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY: 
kolekcja Vintage Hollywood
bloczek papierów 8x8 Vintage Hollywood

DODATKI:
zestaw kart Vintage Hollywood: Karty
zestaw wskaźników Idea-Ology: Index Labels
alfabet Idea-Ology Label Letters
ćwieki Idea-Ology Fluted Fasteners with Washers
tasiemka Ivory Canvas with Butterfly
zestaw agrafek Idea-Ology Tricket Pins

MEDIA:
tusz Distress Antigue Linen
tusz Distress Peeled Paint
tusz Distress Wild Honey
tusz Distress Vintage Photo
perły w płynie Gold
perły w płynie Ocean Blue
perły w płynie Rogue
perły w płynie Royal Blue
mgiełka Perfect Perls Blue Patina

NARZĘDZIA:
dziurkacz Martha Stewart Beaded Ruffle
dziurkacz Martha Stewart Around the Page Cherished

KLEJENIE:
taśmy 3D 1mm i 2 mm

------------------------
 Mam nadzieję, że zainspirowałam was do stworzenia własnych laurek dla mam.

Pozdrawiam!


Mam dla Was mały tutorial, jak stworzyć bazę 30x30 gdy mamy tylko mniejsze papiery albo ścinki:




- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: