24 maja 2017

PRZYJAŹŃ...

Witajcie.

"Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, kiedy nasze skrzydła zapominają, jak latać." Antoine de Saint-Exupery.

Właśnie dla takiego Aniołka przygotowałam album by przypominał piękne chwile i wywoływał uśmiech na twarzy.

Zapraszam serdecznie!


Album to mały grubasek z kieszonkami na tagi i mnóstwem skrzydełek. Powstał na bazie kolekcji Blue Fern Studios - Seaside Cottage. Piękne i delikatne papiery oddają niesamowity klimat podróży. Album ma dokumentować podróż do Toskanii - słonecznej krainy pachnącej winem...


Środek albumu jak już wspomniałam ukrywa 5 kart-kieszonek na tagi oraz sporą ilość skrzydełek na fotografie i zapiski. 


Odkryłam w sklepie Craft4You.pl bardzo fajne nalepki 13arts i są po polsku!!! 

Papiery są bardzo ozdobne niepotrzebne było zatem dodatkowe ich ozdabianie. Ograniczyłam się tylko do niewielkich elementów w postaci nalepek i drewnianych ozdóbek.


Użyłam też kilka mediów: szklące (Glossy Accents) i postarzające (Crackle Accents).  Moje ostanie odkrycie po które bardzo często ostatnio sięgam - tusz akrylowy w pięknym kolorze morsko-zielono-turkusowym mocno srebrno-brokatowym - SPLASH! Glitter Turguise. ;) 


WYKORZYSTANE MATERIAŁY:


PAPIERY
kolekcja Blue Fern Studios - Seaside Cottage
papiery:
- Gala
- Glory 

NARZĘDZIA
narzędzie do zaokrąglania rogów Crop-A-Dile Chomper-Corner
dziurkacz - Gift Bag Punch Board

MEDIA
tusz akrylowy - SPLASH! Glitter Turguise
medium szklące - Glossy Accents
medium postarzające - Crackle Accents

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D o grubości 2mm


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Klimatyczny album mający przywołać piękne wspomnienia i uśmiech na twarzy...
Myślicie że mi się udało?

Pozdrawiam serdecznie :)


- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

3 komentarze:

BEARKIS pisze...

Възхитена съм!Поздравления!

GosiaMachynia pisze...

Wow ale mega :) Widzę ogrom pracy, cudne detaliki super !!!

hortensja pisze...


Przepiękny :)))