11 lipca 2017

ZRÓB MI ZDJĘCIE

Witam Was serdecznie!

Fotografowanie jest niezwykłą pasją, oprawa zdjęć również! W dzisiejszej inspiracji pokażę Wam LO.

Ciekawi? Zapraszam dalej!


W projekcie wykorzystałam kolekcję Graphic45 - Master Detective. Użyłam konkretnie tych trzech arkuszy - Get AClue!, Beautiful Mystery, Whodunnit?.


Papier bazowy to Get A Clue!, pozostałe elementy wycięłam z arkuszy Beautiful Mystery oraz Whodunnit?.


Pod kompozycję nałożyłam czarne gesso następnie białe gesso. Dodałam mgiełkę Lindy’s Stamp Gang Starburst Cape Cod Coral. Użyłam maski Tim Holtz Stencil Dot Fade. Chlapania uzyskałam używając Ecoline 100 white.


Brzegi warstw pod zdjęciem postarzałam za pomocą Idea-Ology Paper Distresser i ułożyłam warstwowo wykorzystując kwadraciki dystansujące o grubości 2mm.


Dekorację stanowią metalowe elementy Idea-Ology: Metal Typed Tokens - zawieszka metalowa, Hinga Clips - spinacz, Arrow Adorments - strzała oraz metalowy drut.




WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

PAPIERY
kolekcja Graphic45 - Master Detective
NARZĘDZIA
postarzacz papieru Idea-OlogyPaper Distresser
maska Tim Holtz Stencil Dot Fade

KLEJENIE
arkusz kwadracików 3D – 2mm

MEDIA
grunt akrylowy Gesso Białe
grunt akrylowy Amsterdam Gesso Czarne
farba kryjąca Ecoline 100 White
mgiełka Starburst Cape Cod Coral

DODATKI
zawieszki metalowe Idea-Ology: Metal Typed Tokens
strzały Idea-Ology: Arrow Adorments
spinacze Idea-Ology: Hinga Clips



- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że moje LO Wam się podoba. 
Papiery Graphic45 - Master Detective sprawdzą się w wielu pracach. Serdecznie Wam je polecam!


Pozdrawiam!



- - - - - - Sklep z materiałami do scrapbookingu

Brak komentarzy: