21 grudnia 2017

Noworoczne wyzwania


Cześć!
Robicie noworoczne postanowienia, stawiacie sobie nowe wyzwania? Ja co roku. I co roku zapominam o nich. Dlatego w tym roku przygotowałam album na spisanie ich i rozliczenie.

Zapraszam!


Na album wybrałam kolekcję Rose Avenue. Delikatną i lekką, tak aby zachęcała do sięgnięcia po album i uzupełnianie go ;) Okładkę zrobiłam z przepięknego arkusza Terrace.

Mam ogromną słabość do ćwieków Fluted Fasteners with Washers. Uwielbiam używać ich w całości, albo zastępować sam ćwiek innym, zachowując ozdobą rozetkę. Tym razem ćwiek wpięłam obok kwiatków i listków Garden Seed Cotton.

Bardzo lubię także motanki na sprężynach spinających album. Użyłam paru kolorów tasiemek Vintage Wrinkled. Na sprężynie przyczepiłam jeszcze medalion Idea-Ology Metal Typed Tokens z napisem lucky. Oby ten rok był szczęśliwy, a wszystkie postanowienia zrealizowane :)



Środek albumu zrobiłam z papierów Patio, Wood PanelsRose Window.




Na stronach są kieszonki albo koperty, w które można schować zapiski albo "dowody" na realizację postanowienia. Na samch kieszonach mam zamiar przyklejać zdjęcia, w rozmiarze mniejszym niż one same.



Od jakiegoś czasu wszędzie robię kleksy z mgiełek. Tym razem użyłam Perfect Pearls Pewter.



Użyte materiały:

Kolekcje:
kolekcja Rose Avenue
papier Terrace
papier Patio
papier Wood Panels
papier Rose Window

Dodatki:
kwiaty Garden Seed Cotton
ćwieki Fluted Fasteners with Washers
medalion Idea-Ology Metal Typed Tokens
tasiemka Chevron Stripes Light Blue
Dratwa Naturalna na Szpuli Bielona

Media:
perły w płynie Robin's Egg
mgiełka Perfect Pearls Pewter


W swój album wpisałam już dwa punkty, na dobry początek. Mam nadzieję, że nie będę odosobniona w realizacji noworocznych postanowień i dołączycie do mnie :)

pozdrawiam,



Brak komentarzy: