9 marca 2018

BĘDĄ KWIATY, KWIATY....


Witam serdecznie!
Dzisiaj pastelowo i z kwiatami.  Najbardziej lubię żywe - to oczywiste, ale jak nie żywe - to te ręcznie wykonane przynoszą najwięcej frajdy. 
Dzisiaj kwiaty zagoszczę w eksplodującym pudełku, część dekoruje wieczko pudełka.  Kochani wracam do kwiatów.
Jeśli jesteście ciekawi szczegółów, to zapraszam dalej!

Pudełko powstało z papierów  Mintay by Karola Witczak " Birdsong"a dokładnie z Birdsong-02Birdsong-03Birdsong-05Birdsong-06


 Kwiatki pomalowałam Amsterdam Heavy Gel Medium Matt i obsypałam brokatem. 
Listki tuszowałam akwarelą Ecoline gold



Kwiaty wycinałam wykrojnikami Cut&Emboss Dies: Vintage Floret i przy pomocy Flower Shaping Essentials




Dla uzyskania przestrzennego efektu, niektóre elementy przyklejałam za pomocą kwadracików 3D- 2mm, drobne elementy kleiłam klejem Aleene's Fast Grab Tacky Glue, natomiast większe elementy z papieru taśmą dwustronną Scor tape 1/2 cala.










WYKORZYSTANE MATERIAŁY:



NARZĘDZIA:
kość do bigowania Martha Stewart Bone Folder
mata i narzędzie do formowania Flower Shaping Essentials

MEDIA:
akwarela Ecoline gold

KLEJENIE:
klej szybkoschnący Tacky Glue
taśma dwustronna Scor tape 1/2 cala

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mam nadzieję, że kwiatki i pudełko spodobają się Wam.

Pozdrawiam serdecznie :)


1 komentarz:

handmade.martam pisze...

Cudowna to mało powiedziane