12 marca 2018

MEDIOWA PISANKA


Hej!
Na dziś przygotowałam wielkanocną dekorację. Jest to mediowe jajko, do którego dodałam mnóstwo namalowanych przeze mnie roślin.
Zapraszam serdecznie do obejrzenia.

Na bazę w kształcie jajka przykleiłam dużą ilość białej nitki za pomocą gel medium oraz dodałam pastę gruboziarnistą. Całość dokładnie pokryłam białym gesso 13arts. Następnie pokolorowałam ją matowymi farbami w proszku magicals z zestawu Tres Chic od Lindy's Stamp Gang.


Ostatnio dużo maluję akwarelami więc pomyślałam, że tym razem w pracy nie wykorzystam gotowych papierów, tylko sama namaluję wszystkie dodatki - kwiaty, liście, bazie. Większość z nich wykonałam używając świetnych pigmentów od Lindy's Stamp Gang z zestawu Praire Wildflowers. Na zdjęciach można zobaczyć jak pięknie się mienią nadając pracy blasku!



WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

MEDIA:
gesso białe 13arts
magicals Praire Wildflowers Lindy's Stamp Gang
magicals Tres Chic Lindy's Stamp Gang
gel medium  Amsterdam

INNE:
klej Tacky Glue

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy: