14 marca 2018

WIELKANOCNA MIXMEDIOWA OZDOBA




Witam serdecznie!
W dzisiejszej inspiracji przygotowałam dla Was ozdobę na zbliżające się święta Wielkanocne
Zapraszam serdecznie!



Ozdobę ze styropianu pokryłam dokładnie białym gesso. Po wyschnięciu nałożyłam farby wodne Matte Lemon, Matte Berry, Matte Peach oraz Matte Green.


Kwiaty oraz metalowe elementy przykleiłam za pomocą Gel Medium. Pod kompozycję z kwiatów dodałam gazę, sizal oraz dratwę naturalnie barwioną białą  a całość pokryłam białym gesso i następnie popsikałam mgiełką Starburst Hottie Patottie Hot Pink i wykończyłam tuszem akrylowym SPLASH White.


Ostatnim akcentem w pracy jest stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Flutter.

WYKORZYSTANE MATERIAŁY:

DODATKI
Kwiaty Kaisercraft Honey Paper Blooms
Dratwa naturalnie barwiona Biała
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Flutter
Ozdoby metalowe Idea Ology Nature

KLEJENIE
Medium żelowe Gel Medium

MEDIA
Farba wodna Ayeeda Paint Matte Lemon
Farba wodna Ayeeda Paint Matte Berry
Farba wodna Ayeeda Paint Matte Peach
Farba wodna Ayeeda Paint Matte Green
Mgiełka Starburst Hottie Patottie Hot Pink
Grunt akrylowy Gesso Białe
Tusz akrylowy SPLASH White


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!


Brak komentarzy: